Holocaust stof voor wiskundelessen.
Het contextgerichte onderwijs ver voorbij… Verbijsterend en wansmakelijk, wat mij betreft.
Holocaust stof voor wiskundelessen.
Het contextgerichte onderwijs ver voorbij… Verbijsterend en wansmakelijk, wat mij betreft.
Reacties zijn gesloten.
Copyright & kopiëren; 2024|WordPress thema door MH Themes
Tweedegraads
bevoegd?
in de war
Het verhaal over van Bussel is zo fragmentarisch dat ik zijn gedrag niet verklaren kan. Misschien is hij geobsedeerd doordat je aan de meest afschuwelijke dingen nog rekenen kan. Een contrast dat hem niet meer loslaat. Je hebt ook horrorspelletjes waarin Hitler een soort monster van Frankenstein is of Master of Death. Dat hij in een voormalig officiersgebouw op het kampterrein in het huwelijk is getereden doet zoiets vermoeden. Griezelen bij je huwelijk. Hij moet gestoord zijn want zo maakt hij een goede kans om als leraar ontslagen te worden.
Seger Weehuizen
Gewoon…
..ongepast.
“ongepast” verklaart te weinig
“ongepast” is vaak een synoniem van “lomp”. Daarmee kan men het idee van van Bussum over het hier toepassen van vakkenintegratie karakteriseren. “Zo leer je ook nog iets over de Endlösung der Judenfrage” lijkt hij gedacht te hebben. Maar dat sluiten van een huwelijk in de officiersmess wijst op iets anders al begrijp ik niet wat.
Seger Weehuizen
Seger, Ik begrijp je zorgen
Seger, Ik begrijp je zorgen over het onderwijs in Venlo ineens nog beter
Ach
onderwijs moet tegenwoordig toch een context hebben?
Ik durf te wedden dat deze man met lof geslaagd is.
Historia vitae magistra
Steekje los?
Dan moet er met zijn docenten ook iets aan de hand zijn.
Advies aan Hr. Van Bussel
Richt uw blik eens naar *boven*. En leer uw leerlingen wat *communiceren* is.